كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

۱۴۲ بازديد

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

امروزه استفاده از خدمات برش ليزر در صنايع مختلف از جمله تابلوسازي مرسوم شده است  . با پيدايش دستگاه هاي برش ليزر جهت برش دادن ورق هاي پلكسي و پي وي سي در حوزه تابلوسازي و برش طرح هاي ترسيم شده توسط نرم افزارهايي همچون كرل يا اتوكد و پياده سازي طرح ها توسط دستگاه هاي برش ليزري بر روي اين ورق ها ، كارها بسيار آسانتر شده است ، درواقع برش ليزري مواد مختلف را با سرعت و دقت بالايي برش مي دهد و مي توان از دستگاه هاي برش براي برش اكثر فلزات از جمله استيل ، فولاد ، آهن ، آلومينيوم ، چوب ، پلاستيك ، شيشه ، سراميك و ساير موارد استفاده نمود . استفاده از خدمات برش ليزر به جاي برش توسط دست تابلوساز كارها را سريعتر و آسانتر نموده است و ساخت حروف برجسته مورد استفاده در تابلوهاي تبليغاتي از جنس چوب ، پلكسي ، پلاستيك كه در گذشته توسط دست انجام مي گرفت و مدت زمان زيادي صرف برش هر يك از حروف مي شد امروزه براحتي توسط دستگاه برش ليزر انجام مي پذيرد . ساخت تابلوهاي تبليغاتي ليزري با استفاده از قطعات پلكسي گلاس بيشترين كاربرد را در اماكن اداري و نمايشگاهي دارند . علاوه بر آن دستگاه هاي ليزر به جاي كاتر پلاتر نيز عمل مي كنند و ديگر نيازي به خريد كاتر پلاتر نيست .

از جمله كاربردهاي برش ليزري در تابلوسازي مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • برش ليزر حروف براي ساخت انواع تابلو مغازه و تابلو فروشگاهي همچون تابلو چلنيوم
  • برش ليزري فلزات همچون طلا ، نقره ، پلاتين ، استيل ، مس ، برنج ، آلومينيوم و آهن
  • برش ليزري غيرفلزات مانند چوب ، چرم ، MDF ، پارچه ، كاغذ ، مقوا ، پلكسي
  • ساخت تابلوهاي ليزري همچون حكاكي نوشته يا آرم بر روي تابلو تبليغاتي ، حكاكي طرح ها و خلق ايده هاي هنري بر روي تابلو
  • برش حروف برجسته براي ساخت انواع تابلوهاي تبليغاتي همچون تابلو استيل ، تابلو چلنيوم ، تابلو نئون پلاستيك ، ساخت مهر با دستگاه ليزر

 

منبع : تابلو الماس

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي¬‌گذارد؟

۱۴۵ بازديد

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

 

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟ مطالعات جديد چگونگي اين اثرگذاري‌ها را در قالب ? نتيجه توضيح مي‌دهد.

اولين فضاي كار اشتراكي فعاليت خود را در سال ???? آغاز كرد

و اكنون بيش از ????? فضاي كار اشتراكي در سراسر جهان داير شده است.

برخي سازمان‌ها از اين فضاها براي استقرار كارمنداني كه در فاصله زيادي از شركت زندگي مي‌كنند، استفاده مي­‌كنند.

ديگر كسب و كارهاي كوچك و شركت‌هاي نوپا كه پيش‌بيني درآمد يا نرخ رشدشان امكان‌پذير نيست،

به دليل انعطاف پذيري، از فضاهاي كار اشتراكي استفاده مي­‌كنند.

در طي چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاري، برندينگ، زيبايي‌شناسي و فرهنگ منحصر به فردي كه از كاركردن مردم و شركت­‌هاي مختلف، با هم و در زير يك سقف خلق مي­‌شود،

چگونگي تأثير اينگونه محيط­‌ها را بر كارمندان مطالعه كرده‌ايم.

ما متوجه شديم كه كارمندان از فضاي كار اشتراكي نسبت به دفاتر كار سنتي، سود بيشتري مي‌­برند.

آنها سطوح بالايي از انعطاف و شكوفايي (كه به عنوان نشاط و يادگيري در كار تعريف مي‌­شود)، توانايي بالا در شبكه‌سازي و همچنين احساس قويتري از ارتباطات را تجربه مي‌­كنند.

هرچند هنوز نمي­‌دانيم كه اين مسئله چگونه بر كارشان تاثير مي‌گذارد.

هدف ما در آخرين مطالعات‌مان پاسخ به اين سوال بود:

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي اعضا و سازمان‌هايشان تاثير مي­‌گذارد؟

 

ما مي­‌خواستيم بدانيم كه اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضاي كار اشتراكي خود ارتباط مي­‌گيرند

و آيا اين مسئله بر ارتباط آنها با شركت يا كارفرمايشان اثر مي­‌گذارد؟

گذشته از اين، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندي براي توسعه ارتباطات بين فردي كارمندان و توسعه فرهنگ كاري، استفاده مي­‌كنند.

اما در يك فضاي كار اشتراكي كه چندين سازمان را در خود جاي مي­‌دهد،

پيام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­هاي مختلفي وجود دارد

كه هر كدام براي جلب توجه اعضا تلاش مي­‌كنند.

اتفاقات چند سال اخير

 بين سال­هاي ???? و ????، ما با wework (بزرگترين فضاي كار اشتراكي) همكاري كرديم تا بيش از ???? نفر از اعضاي جديدشان در آمريكا را مورد بررسي قرار دهيم.

هفتاد و يك درصد از آنها بصورت تمام وقت براي شركت‌هايي كار مي‌­كردند

كه يا در يك دفتر كار wework ساكن بودند يا از آن براي افراد و تيم­‌هاي دوركار خود استفاده مي­‌كردند.

?? درصد باقيمانده شامل صاحبان كسب و كار، پيمانكاران، مالكان انفرادي و كارمندان پاره وقت مي‌­شدند.

از طريق يك نظرسنجي ما از اعضا خواستيم تا سطح موافقت خود را با جملاتي مانند «من با ديگران در وي­‌ورك اشتراكات زيادي دارم» و «من با ديگران در سازمان‌مان اشتراكات زيادي دارم» نشان دهند؛

تا ميزان ارتباط گرفتنشان با وي ورك را در قياس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجيم.

هويت اينگونه تعريف شده بود كه يك شخص چقدر از لحاظ احساسي، رواني و ذهني به يك كارفرما (يا هر بستر ديگري كه براي آن كار مي­‌كند) احساس تعلق دارد

و در مقياس ? تا ? (? بعنوان پايين‌­ترين ارتباط و ? بعنوان بالاترين) اندازه‌گيري مي­‌شدند.

امتيازات متفاوت با مفاهيم متفاوت

ما با ميانگين امتياز بيش از ? فهميديم كه اعضا حتي بعد از كار كردن به مدت طولاني در دفتركار wework با سازمان‌شان ارتباط بيشتري مي­‌گيرند.

با ميانگين امتياز ? نيز مشخص شد كه اعضا با وي­‌ورك ارتباط كمتري برقرار مي­‌كردند.

اين اختلاف در امتيازات هويتي نظر ما را به خود جلب كرد

و ما را به سمت كشف دليل رهنمون ساخت.

در پايان مطالعه ما از اعضا خواستيم تا توضيح دهند

كه وي‌­ورك چگونه بر هويت حرفه‌ايشان تاثير گذاشته است.

بعضي از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط يك محل كار است

اين اعضا از مزاياي كاربردي عضويت مانند امكانات يا در دسترس بودن مكان سود مي­‌بردند.

در حاليكه ديگر اعضا گفتند كه وي‌­ورك نقش فعالي در شكل دادن به هويت حرفه‌اي و سازماني‌شان بازي مي‌كند.

اين اعضا، امتياز هويتي بالاتري هم به سازمان و هم به وي­‌ورك داده بودند

(هرچند شكاف امتياز بين اين دو همچنان باقي مانده است).

آنها همچنين سطوح بالاتري از شكوفايي و بهره­‌وري در كار را تجربه كرده بودند.

يافته‌هاي ما نشان مي­‌دهد كه هويت برند وي‌ورك، هويت سازمان‌هايي كه در فضايش مستقر هستند را تضعيف نمي‌­كند.

در عوض، مطالعات ما نشان مي‌دهند كه افراد وقتي كه محيط كارشان، با ارزش‌ها و پيام‌هاي برند شركت‌شان همسو است،

نتايج مثبتي را تجربه مي‌­كنند.

ما نظرات راجع به شكل‌گيري هويت افراد در وي‌ورك را بررسي كرديم و به سه نتيجه دست يافتيم:

  • فضاهاي كار اشتراكي، به برخي از اعضا احساس حرفه‌اي بودن و اعتبار داشتن مي‌دهد، حسي كه عموما كاركردن از راه دور به افراد منتقل نمي­‌كند.

اين مسئله يكي از يافته‌هاي مطالعات در حال انجام ما را تأييد مي­‌كند: كاركردن در يك محل كار واقعي (بر خلاف كار كردن در يك دفتر خانگي و يا يك كافي شاپ) مي­‌تواند به ديگران اين سيگنال را منتقل كند

كه شما كارتان را جدي مي‌گيريد و آنها شما را به عنوان يك كارمند رسمي در نظر مي‌­گيرند.

محل كار به نمادي از «مشروعيت» تبديل شده است.

برخي از پاسخ دهندگان از اين كلمه براي توصيف اينكه چگونه وي‌­ورك هويت حرفه‌ايشان را تحت تاثير قرار مي‌دهد، استفاده كردند.

يك صاحب كسب و كار كوچك در نيويورك اذعان كرد: «من با استارتاپ­‌هاي ديگر در وي‌­ورك ارتباط مي‌گيرم

او احساس مي­‌كند كه كاركردن در آنجا، كسب و كار كوچكش را در چشم همكاران و مشتريانش مشروعيت بخشيده است.

ديگر پاسخ دهندگان از كار كردن در دفتر كار وي­‌ورك، در يك محل معتبر، حسي از غرور و اعتماد به نفس را تجربه كرده‌­اند.

مزيت‌هاي فضاي كار اشتراكي براي بسياري از افراد ثابت شده‌است.

  •  
  • كارمندان با حضور در فضاي كار اشتراكي احساس مي‌­كنند كه به نيازهايشان اهميت داده شده است- صرف نظر از اينكه در كجا مستقر هستند.

در نتيجه، اين اعضا حس مي‌­كنند كه سازمان به اندازه كارمندان حاضر در شركت، براي آنها نيز ارزش قائل است.

يكي از پاسخ دهندگان مستقر در نيويورك به ما گفت: «دفتر مركزي شركت ما در كاليفرنيا ?? درصد نيروي كار را تشكيل مي‌­دهد.

با قرار دادن ما در يك دفتركار وي­‌ورك به جاي فضاي كار خودمان، به تيم من اينجا در نيويورك يادآوري مي­‌شود

كه ما جزئي كوچك از يك پايگاه مركزي هستيم.

ما مي­‌دانيم كه اين نشان مي‌دهد ما مهم هستيم

و ارزش هزينه‌اي كه براي نگه داشتن ما در يك دفتر كار مي­‌كنند را داريم

يك پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس مي­‌كنم كه شركت براي من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسي از مهم بودن كار مي­‌دهد

ما چندين نظر مشترك را شنيديم كه به نقش فضاهاي كار اشتراكي بر تصور كارمندان اشاره مي­‌كند.

اين قضيه به نوبه خود بر ميزان ارتباط گرفتن اعضا با شركت‌هايشان تاثير مي­‌گذارد.

يك وكيل منطقه خليج اظهار كرد: «من در درجه اول با كارآفرينان و استارتاپ­‌هاي جوان كار مي­‌كنم.

من همچنين با بسياري از كارمندهاي جوان ماهر همكاري دارم

دفتركار، به كسب و كار او تصويري حرفه‌اي و در عين حال مطابق با مد روز مي­‌دهد

كه به ارتباط او با مشتريانش كمك مي­‌كند.

يكي از صاحبان حوزه كسب و كار تكنولوژي در منطقه دي.سي گفت: «من نظرم را ??? درجه تغيير دادم و انتقال كارمندانم به وي‌­ورك قسمتي از استراتژي من براي وادار كردن آنها به متفاوت فكر كردن است.

اين قسمتي از هويتي جديد است.» اين نشان مي‌­دهد كه اين مالك فكر مي­‌كند

كه شيوه‌اي نو از كار كردن، -هم براي كارمندان و هم مشتريان- تمايل شركت را براي تغيير، ثابت مي­‌كند.

اين تغيير در نهايت مي‌­تواند باعث بيشتر ديده شدن و رشد كسب و كار ­شود.

برخي از كارمنداني كه شركت­‌هايشان مستقر در يك [دفتر كار] وي‌ورك است، گفتند

كه برند وي­‌ورك بر روي تصوير برند شخصيشان تأثير گذاشته است.

يكي از پاسخ دهندگان اظهار كرد:«اخيراً اين سازمان به دنبال تعريف مجدد خود بوده است

و الگوي استارتاپي اتخاذ كرده است.

مستقر بودن در وي‌ورك به سازمان ما كمك مي­‌كند كه به جاي اينكه خسته كننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژي و آينده نگر نشان داده شود.

 

نتايج جالب تحقيقات

نتايج اين تحقيق بر زمينه اصلي تحقيقات ما در طي سال‌ها صحه مي‌­گذارد: تصميم به كار كردن در يك فضاي كار اشتراكي همانقدر كه بر اساس متغيرهاي كاربردياقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغيرهاي تجربي – فرهنگ محور نيز هست.

در سطح اوليه، فضاي كار اشتراكي، خدمتي است كه دسترسي به يك فضاي كاري را ساده‌سازي مي­‌كند.

هرچند، اين يك كالاي اجتماعي است كه حس تعلق به اعضايش را پرورش مي‌­دهد.

علاوه بر فضاهايي كه طيف گسترده‌اي از اعضاي مختلف را مورد هدف قرار مي­‌دهند،

فضاهاي ديگري از جمله فضاهاي كار اشتراكي مورد پسند زنان، رنگين پوستان، كسب و كارهاي اجتماعي، وكيل‌ها، معماران و كسبوكارهاي مربوط به مد نيز وجود دارند.

از آنجا كه هزينههاي جابه‌جايي در ميان فضاهاي كار اشتراكي به دليل قراردادهاي كوتاه مدت و دسترسي زياد به ارائه دهندگان سرويس‌هاي مختلف، نسبتاً پايين است؛

اعضا مي­‌توانند فضايي را انتخاب كنند كه منعكس كننده هويتي باشد

كه آنها براي كسب و كارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرين يافته‌هاي ما حاكي از آن است كه وقتي سازمان­ها براي انتخاب يك فضاي كار اشتراكي متناسب با تصوري كه مي‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره كارمندان و كسب وكارشان- زمان صرف ­كنند،

كارمندان سطح بالايي از شكوفايي را تجربه مي‌­كنند.

سازمان­‌ها نيز از اين قضيه سود مي­‌برند

زيرا كارمندان با اهداف و ارزش‌هايشان بيشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار مي‌كنند.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

۱۸۳ بازديد

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختماني،بسيار حائز اهميت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و كاربرد به چند دسته تقسيم ميشوند.دراين مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهيم پرداخت سپس به بررسي لوله پليكا ،انواع اتصالاتش و معرفي آن مي پردازيم.

 

لوله هايي با جنس گالوانيزه

 

لوله هاي آهني و فولادي از دو نوع مهم گالوانيزه ،به حساب مي آيند كه لوله هاي فولادي وزن كمتري نسبت به لوله هاي آهني دارند.لوله هاي فولادي براي تهويه گزينه ي مطلوبي به شمار مي آيند و بسيار كارايي دارد هرچند براي امور ديگر فاضلابي نيز كارايي دارد.

 

لوله هاي چدني

 

براي لوله كشي ها بسيار استفاده مي شود و داراي مقاومت قابل توجهي مي باشد.

 

لوله هاي پلاستيكي

mxow_image2.jpg

به چند نوع تقسيم مي گردند

 

لوله هاي PE – پلي اتيلن

لوله هاي PVC – پي وي سي

لوله هاي PP – پلي پروپيلن

در سيستم آبرساني سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتي بسيار پركاربرد مي باشند و اتصال اين نوع لوله ها توسط جوش حرارتي صورت مي پذيرد  و در رنگ سفيد در بازار عرضه  و ارائه مي شود .

 

لوله هاي ABS

 

لوله هاي CPVC

 

لوله هاي PB

 

لوله هاي پلي اتيلن

داراي مقاومت بالاتري نسبت به ديگر لوله ها مي باشند و ضخيم بودن پلي اتيلن نيز از ديگر تمايزات اين نوع لوله به حساب  مي آيد.

 

لوله هاي دوسر تخت

 

تعريفي از لوله پليكا (pvc) 

 

به اسم يو پي وي سي معروف مي باشد كه به علت پيشتازان توليد كننده اين فرآيند به پليكا معروف شد.با رنگ طوسي رنگ در ميان مردم بسيار كاربردي محسوب مي شود و خيلي از افراد بر اين تصور هستند كه پليكا جنس اين نوع لوله  به حساب مي آيد در حالي كه نام برند معروف اين نوع لوله مي باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولاني باعث پرطرفدار تر شدن اين نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسيار با لوله هاي پليكا مرتبط و وابسته مي باشد و به تنهايي باعث موفقيت اين امرشده است.

 

براي خريد انواع لوله پليكا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، مي توانيد انواع سايت ها را بصورت آنلاين جستجو كرده و با ديدن و مقايسه قيمت ها محصول خود را خريداري بكنيد ، در اينجا ما وبسايت چلونگر كه كالاي  تخصصي ساختماني است  را به شما معرفي مي كنيم كه با مراجعه به آن مي توانيد خريد خوب و مناسبي داشته باشيد.

برندگان جايزه ادبي گنكور بخش دوم

۱۴۹ بازديد

كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري

كتاب بازمانده روز | كازوئو ايشي گورو | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بازمانده روز داستان آقاي استيونز سرپيش‌خدمتي انگليسي است كه زندگي خود را وقف خدمت وفادارانه به لرد دارلينگتون كرده‌است. داستان با رسيدن نامه‌اي از يك همكار قديمي شروع مي‌شود. در اين نامه خانم كنتن از زندگي زناشويي خود مي‌گويد كه استيونز آن را حمل بر نارضايتي او از ازدواجش مي‌كند. همزمان با رسيدن نامه موقعيتي براي استيونز پيش مي‌آيد كه بتواند به بهانه تحقيق درباره? استخدام مجدد خانم كنتن، دوباره برگردد سراغ رابطه‌اي كه زماني آن را بسيار دوست مي‌داشته‌است. ارباب جديد خانه، آمريكايي ثروتمندي به نام فارادي او را تشويق مي‌كند كه ماشين را بردارد و برود به مرخصي‌اي كه بي‌شك استحقاقش را دارد.

كتاب پيرمرد و دريا | ارنست همينگوي | مترجم: نجف دريابندري | نشر خوارزمي

اين رمان در سال ???? در كوبا نوشته شد و در ???? به چاپ رسيد. پيرمرد و دريا واپسين اثر مهم داستاني همينگوي بود كه در دوره‌ي زندگي‌اش به چاپ رسيد. اين داستان، كه يكي از مشهورترين آثار اوست، شرح تلاش‌هاي يك ماهيگير پير كوبايي است كه در دل درياهاي دور براي به دام انداختن يك نيزه‌ماهي بسيار بزرگ با آن وارد مبارزه‌ي مرگ و زندگي مي‌گردد. نوشتن اين كتاب يكي از دلايل عمده‌ي اهداي جايزه‌ي ادبي نوبل سال ???? به ارنست همينگوي بوده است.

كتاب خانه برناردا آلبا | فدريكو گارسيا لوركا | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

برناردا آلبا زني بيوه است كه پنج دخترش، اسير حزن و اندوه بي پايان زندگي او شده اند. هر يك از اين دختران تلاش مي كنند تا به نوعي آزادي خود را به دست آورند اما عواقب تراژيكي در انتظار آن هاست. اين داستان از لوركا، سركوب ها و محدوديت هاي زنان در اسپانياي كاتوليك در سال هاي قبل از جنگ را به تصوير مي كشد. اين اثر، آخرين و يكي از بهترين نمايشنامه هاي لوركا است كه اندكي قبل از به قتل رسيدن او توسط نيروهاي ملي گرا در آغاز جنگ داخلي اسپانيا كامل شد. لوركا از شخصيت هاي واقعي براي خلق اثرش الهام گرفته و آن را «شرحي حقيقي از زندگي روستايي» توصيف كرده است.

كتاب بيلي باتگيت | اي. ال. دكتروف | مترجم: نجف دريابندري | نشر كارنامه

بيلي باتگيت را از بسياري جهات مي توان رمان پست مدرن ناميد، زيرا كه اين رمان هم در واقع بازگشت رندانه و شوخي آميزي به شيوه هاي ادبيات گذشته_به داستان سرايي مارك تواين در سرگذشت هكلبري فين و زبان ويليام فاكنر در بسياري از داستان هايش از يك طرف، و به رمان هاي گانگستري، به ويژه پدرخوانده اثر ماريو پوزو، از طرف ديگر، بگذريم از پايان شوخي آميز سرگذشت بيلي كه تام مارك تواين و حتي جزيره گنج رابرت لوئيس استيونسن را به خاطر مي آورد، يا تگ گويي داچ شولتس در بيمارستان كه ريشخند ملهم از فصل آخر اوليس جيمز جويس.
 

خريد كتاب اينترنتي از كاواك

 

?+

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

۱۵۰ بازديد

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

 

8syf_w3.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است. و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حادتر و شديدتر مي­شود. و لزوم يافتن بهترين مارك تشك ، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي ­خوابي و راه­ هاي افزايش كيفيت خواب تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند.

 و بسته به نوع مشكلات روزمره شخص مورد نظر ، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند. در كنار اين راهكارها ، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد. كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه­ هاي روزمرگي در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين مارك تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده ­اي براي بهبود كمر دردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي ­كنند. يا عده ­اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند تشك kelebek تركيه، تنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به مارك و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي­ پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده ­آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده­ آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است . ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين مارك تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود. استفاده از مموري فوم دار در لايه­ هاي بالاي مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي ­باشد .

يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در مدل spring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برند kelebek است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند. و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي­ توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود.

و توليد بهترين مارك تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست. و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده از جمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي­هاي ظاهري بهترين مارك تشك :

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دلفريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين مارك تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي­توانند به ظاهري ايده ­آل و دلفريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين مارك تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي باكيفيتي ساخته مي­شود. و بسيار پرفروش هستند. اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي ­يابد . به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود.

و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند. و رشد يافتند كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند.

افزايش كيفيت روز افزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد كه تعاريف از بهترين مارك تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­ دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي بهترين مارك تشك:

 موضوع ديگري كه مي­ تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين مارك تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه ­اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي­ ها و … كه باعث مي­ شود. قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد، كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي­ تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است. كه مي­ تواند تعريف مشتري را از «بهترين مارك تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليد كننده ­هاي برندهايي همچون BEST و KELEBEK بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته ­اند هزينه ­هاي حاشيه ­اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند. به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روز افزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/

معرفي انواع شارژر موبايل

۱۵۴ بازديد

معرفي انواع شارژر موبايل

 

شارژر هاي فراواني در دسته هاي مختلف در بازار وجود دارند كه آن ها را به شما معرفي ميكنيم و شما با توجه به نياز خود ميتوانيد بهترين انتخاب را در جهت رفع نياز خود نسبت به بهترين شارژر اقدام به خريد حضوري و يا اينترنتي آن از فروشگاه هاي معتبر مانند فروشگاه اينترنتي ديجي فرست بكنيد.

شارژر موبايل ديواري :

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

به دليل پركاربرد بودن گوشي موبايل، كاربران روزانه با كاهش و اتمام شارژ گوشي  و يا شارژ تبلت هاي خود روبه رو مي شوند، گوشي هاي موبايل جديد با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و صفحه هاي تمام لمسي مصرف باتري زيادي به همراه دارند و تمام شدن شارژ در طول روز يك اتفاق ناخوشايندو نا مناسب مي باشد كه كاهش مدام آن باعث آسيب به باتري گوشي نيز مي شود ، براي اين اهميت، استفاده از شارژر هاي ديواري يا استفاده از پاوربانك و پاوركيس ها، از راه هاي ايده آل به حساب مي آيد.

يكي از بهترين انواع شارژر موبايل ، شارژر ديواري به حساب مي آيد، شارژر ديواري به صورت مستقيم به پريز برق وصل مي شود و با استفاده از برق شهري گوشي موبايل را شارژ مي كند، شارژ كردن گوشي هاي تلفن همراه از طريق شارژرهاي ديواري، سريع‌تر از شارژ گوشي ها از طريق پورت USB رايانه و شارژر وايرلس، انجام مي‌شود. اين موضوع به دليل توان خروجي شارژر‌هاي ديواري بوده كه نسبت به خروجي درگاه USB و خروجي درگاه شارژر وايرلس بيشتر است.

بعضي از شارژر هاي ديواري به صورت مستقيم سيم شارژر به آداپتور يا كلگي شارژر متصل مي باشد وقابليت جدا شدن از كلگي شارژر را ندارد، ولي بعضي از شارژر هاي ديواري كابل شارژر و سري شارژر قابليت جداسازي از هم را نيز دارند.

 

از كجا انواع شارژر گوشي موبايل را خريداري كنيد؟

 

خريداران مي توانند مدل هاي شارژر گوشي موبايل خود را در اكثر فروشگاه هاي خرده فروشي جست و جو كنند. فروشگاه هاي تخصصي موبايل و تلفن همراه مربوط به يك برند خاص اغلب لوازم جانبي سازگار با گوشي و تبلت هاي آن برند را نيز به فروش مي رسانند.

فروشگاه هاي بزرگ اينترنتي مانند ديجي فرست ، يكي از فروشگاه هاي خدمت رسان در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشد كه براي خريد شارژر و كابل شارژ نيز مي توانيد به سايت ديجي فرست مراجعه كنيد كه اغلب محصولات شان را با قيمت هاي رقابتي به فروش مي رسانند.

مغازه هاي الكترونيكي كوچك هم به طور كلي چندين نوع شارژر همراه متداول را در ويترين شان دارند. به علاوه فروشگاه هاي آنلاين زيادي مانند ديجي فرست نيز هستند كه به طور تخصصي در حوزه فروش و پخش لوازم جانبي موبايل فعاليت مي كنند.